Субота
25.11.2017
13:18
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [13]
Презентації [4]
Нормативні документи [0]
Позакласні заходи [3]
Олімпіади [2]
Статті [1]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МО вчителів природничо-математичних дисциплін
Головна » Файли » Розробки уроків

урок 5 клас
02.07.2017, 12:52

Урок математики

в 5 класі  на тему: «Види трикутників»

Тема: Види трикутників.

Мета уроку: Розглянути класифікацію трикутників залежно від величин кута та довжин сторін, розвивати вміння аналізувати, узагальнювати подану інформацію, виховувати інтерес до вивчення математики, працелюбність, культурі думки.

Тип уроку: урок засвоєння знань, навичок.

Обладнання: моделі трикутників, магнітна дошка, роздавальний матеріал (тести)

Девіз уроку: Разом вчитися не тільки легше й цікавіше, але й звичайно ефективніше.          Е. С. Полат

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Ознайомлення з темою уроку, девізом уроку.

2. Консультант доповідає про виконання домашнього завдання учням.

ІІ. Актуалізація опорних знань – мозковий штурм.

На дошці рисунки кута, трикутника, многокутника.

Назвати: 1. Вершину кута, сторони кута.

2. Сторони, вершини, кути трикутника.

3. Многокутник, його сторони, кути.

Знайти: 1. Периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 7 см, 8 см, 9 см.

2. Кут трикутника, якщо відомі два його кути: 60°; 70°.

ІІІ. Виконання тестів – робота в парах.

IV. Фізкультхвилинка.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Класифікація трикутників за видами кутів: гострокутні, прямокутні, тупокутні.

На магнітній дошці демонстрація видів трикутників.

2. Класифікація трикутників за довжинами сторін: різносторонні, рівносторонні, рівнобедрені.

На магнітній дошці демонстрація трикутників.

VI. Застосування знань, умінь.

  1. Практична робота – робота в парах.

 

Роздаються набір трикутників.

Вибрати: 1.трикутники за видами кутів.

2. трикутниками за довжинами сторін.

 

2. Розв’язування тренувалних вправ : №728, “733(2).

VII. Підсумок уроку.

Сьогодні ми розглянули класифікацію трикутників за видами кутів, за довжинами сторін.

Зараз проведемо бліцопитування за розглянутим матеріалом.

Тест

1. Один з кутів трикутника:

а) 93°; б) 90°.

а) гострокутний; б) тупокутний; в) прямокутний; г) неможливо визначити.

2. Визначити вид трикутника сторони якого дорівнюють:

4; 7; 7; 8; 8; 8;

а) різносторонні; б) рівносторонні; в) рівнобедрені; г) неможливо визначити.

3. Знайти периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють:

7см, 8см, 9см; 4см, 5см, 8см.

а) 18 см; б) 24 см; в) 17 см; г) 23 см.

4. Визначити вид трикутника, градусні міри кутів якого дорівнюють:

40° і 50° 60° і 70°

а) гострокутний; б) тупокутній; в) прямокутній; г) неможливо визначити.

VIII. Домашнє завдання: §21; №729, 734.

IX. Додаткове завдання.

Розв’язати задачу:

Периметр рівностороннього трикутника в 5 разів більше периметра трикутника зі сторонами 4см, 5см, 6см. Знайти сторону рівностороннього трикутника.

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: natasha
Переглядів: 16 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]